Polecamy

Na co można nanieść firmowy nadruk?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Firmowe nadruki potrafią być doskonałą reklamą – o ile znajdą się na odpowiednim przedmiocie i w odpowiednim miejscu. Na co więc warto nanieść nadruk z logo firmy, aby skutecznie zwiększać świadomość marki wśród konsumentów? Przedstawiamy kilka naszych rozwiązań. 

Nadruki na różnego rodzaju gadżetach to świetne wsparcie kampanii marketingowej. Dowiedz się, gdzie umieścić taki nadruk oraz jak powinien wyglądać!

Jak zrobić dobry nadruk reklamowy?

Aby nadruk reklamowy był skuteczny, powinien być przede wszystkim dobrze zaprojektowany i przemyślany. Pamiętaj, że jest to element Twojej marki – jeśli będzie wykonany z dobrych materiałów oraz spójny i ciekawy, będzie to dobrze świadczyć o całej marce.

Jednym ze skuteczniejszych sposobów jest nadruk reklamowy w postaci logo marki. Możesz także zdecydować się na umieszczenie claimu lub sloganu, jeśli przedmiot, na którym chcesz umieścić nadruk, jest wystarczająco duży. Postaraj się jednak, aby wszystkie litery oraz małe elementy były dobrze czytelne. Co więcej, jeśli decydujesz się na gadżety reklamowe z logo Twojej firmy, koniecznie dowiedz się więcej o fontach i psychologii kolorów – mogą mieć one ogromny wpływ na podświadome decyzje konsumentów. 

Na czym umieścić nadruk?

Możliwości umieszczenia nadruku firmowego jest naprawdę sporo. Jedną z najpopularniejszych są jednak różnego rodzaju gadżety.

Kubki z logo

Genialnym pomysłem będą na przykład kubki z logo Twojej firmy. W końcu kubek jest przedmiotem codziennego użytku, dlatego osoby obdarowane takim gadżetem będą mogły często przypominać sobie o Twojej firmie. Pamiętaj, że im bardziej przydatny i funkcjonalny będzie gadżet, tym klienci bardziej się do niego przywiążą, a co za tym idzie – ich świadomość Twojej marki znacznie się zwiększy.

Naklejki

Dobrym rozwiązaniem będzie także wydrukowanie różnego rodzaju naklejek. Naklejki reklamowe z logo lub claimem firmy możesz na przykład rozdawać podczas targów branżowych, czy też naklejać w różnych miejscach w mieście. Dzięki temu podprogowo będziesz docierać do podświadomości Twoich potencjalnych klientów. 

Puchary i statuetki

Ciekawym pomysłem na strategię marketingową jest także objęcie patronatem jakiegoś wydarzenia oraz umieszczenie swojego logo na nagrodach przyznawanych uczestnikom. Takie puchary, statuetki lub dyplomy z pewnością na długo zostaną im w pamięci!

Ubrania

Nadruk firmowy możesz z powodzeniem umieścić także na ubraniach. Obrandowana odzież jest swego rodzaju chodzącą reklamę, dlatego też świetnie zwiększy rozpoznawalność Twojej firmy. Możesz zainwestować na przykład w firmowe koszulki lub bluzy z nadrukiem, a także na nieco mniejsze akcesoria modowe, na przykład czapki lub materiałowe torby. 

Fot.: Bank Phrom/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*