wtorek, 31 Styczeń, 2023

|

Artykuł sponsorowany

Odzież reklamowa z nadrukiem znajduje zastosowanie w wielu sytuacjach. Przeczytaj, w jakich branżach taka forma identyfikacji wizualnej może przynieść Ci najwięcej korzyści. 

Odzież dla pracowników

W wielu branżach, szczególnie w usługach, firmowa odzież może podnieść prestiż firmy oraz zwiększyć rozpoznawalność marki. Dużą rolę dla bezpieczeństwa w pracy odgrywa z pewnością wysokiej jakości odzież robocza, zwłaszcza w różnych przedsiębiorstwach, firmach budowlanych czy w sektorze energetycznym. Warto zainwestować w trwałe i wodoodporne materiały, które zapewniają komfort pracy i są wyposażone w wiele kieszeni oraz schowków na narzędzia. Na stronie: https://strefa-logo.pl/bezrekawniki-robocze-z-logo znajdziesz szeroki wybór presonalizowanej odzieży roboczej, w tym również profesjonalne bezrękawniki robocze, które są wodo- i wiatroodporne oraz wyposażone w odblaskowe elementy zwiększające widoczność pracownika po zmroku.

Targi branżowe i kampanie reklamowe

Targi branżowe, kampanie nagrywane do mediów oraz dni otwarte to świetne okazje, żeby zaprezentować personel jako zgrany zespół. Badania ankietowe pokazują, że strój firmowy zwiększa zaufanie odbiorców, a także naturalnie pozwala budować relację między konsumentem a marką. Warto zainwestować w jednakowe koszulki lub uniformy dla pracowników obsługujących stanowisko firmy podczas targów. Pozwoli to w łatwiejszy sposób zidentyfikować markę oraz będzie stanowić dodatkową reklamę firmy, dzięki czemu wyróżnisz się na tle konkurencji. Różnego rodzaju ubrania z dowolnym nadrukiem lub haftem zamówisz na stronie: https://strefa-logo.pl/.

Wydarzenia sportowe, imprezy oraz wyjazdy integracyjne dla firm

Wszelkiego rodzaju firmowe imprezy oraz wyjazdy integracyjne będą lepiej prezentowały się w mediach, jeśli uczestnicy będą mieli na sobie jednakową odzież z logo firmy. Warto wykorzystać nagrania oraz zdjęcia ze sportowej integracji czy wspólnego wyjazdu do promocji firmy w mediach społecznościowych. Sportowe bluzy z własnym nadrukiem mogą być też świetną pamiątką dla uczestników. Bluzy lub koszulki w różnych kolorach mogą być pomocne także przy podziale uczestników na zespoły.

Odzież firmowa jako prezent

Dodatki z logo, takie jak parasole, bawełniane torby czy czapki, możesz również dołączyć do świątecznego upominku dla kontrahentów. Tego typu gadżet będzie funkcjonalny na co dzień, a nadruk pozwoli reklamować firmę w wielu sytuacjach poza pracą. 

Fot.: ThisisEngineering RAEng/unsplash.com

Marta Marek
Absolwentka filologii, miłośniczka pisania i dalekich podróży. Lubi wykorzystywać nowoczesne technologie w nauce języków obcych i przy organizacji pracy kreatywnej.

Napisz komentarz