Artykuł sponsorowany
Odzież reklamowa z nadrukiem znajduje zastosowanie w wielu sytuacjach. Przeczytaj, w jakich branżach taka forma identyfikacji wizualnej może przynieść Ci najwięcej korzyści.
W wielu branżach, szczególnie w usługach, firmowa odzież może podnieść prestiż firmy oraz zwiększyć rozpoznawalność marki. Dużą rolę dla bezpieczeństwa w pracy odgrywa z pewnością wysokiej jakości odzież robocza, zwłaszcza w różnych przedsiębiorstwach, firmach budowlanych czy w sektorze energetycznym. Warto zainwestować w trwałe i wodoodporne materiały, które zapewniają komfort pracy i są wyposażone w wiele kieszeni oraz schowków na narzędzia. Na stronie: https://strefa-logo.pl/bezrekawniki-robocze-z-logo znajdziesz szeroki wybór presonalizowanej odzieży roboczej, w tym również profesjonalne bezrękawniki robocze, które są wodo- i wiatroodporne oraz wyposażone w odblaskowe elementy zwiększające widoczność pracownika po zmroku.
Targi branżowe, kampanie nagrywane do mediów oraz dni otwarte to świetne okazje, żeby zaprezentować personel jako zgrany zespół. Badania ankietowe pokazują, że strój firmowy zwiększa zaufanie odbiorców, a także naturalnie pozwala budować relację między konsumentem a marką. Warto zainwestować w jednakowe koszulki lub uniformy dla pracowników obsługujących stanowisko firmy podczas targów. Pozwoli to w łatwiejszy sposób zidentyfikować markę oraz będzie stanowić dodatkową reklamę firmy, dzięki czemu wyróżnisz się na tle konkurencji. Różnego rodzaju ubrania z dowolnym nadrukiem lub haftem zamówisz na stronie: https://strefa-logo.pl/.
Wszelkiego rodzaju firmowe imprezy oraz wyjazdy integracyjne będą lepiej prezentowały się w mediach, jeśli uczestnicy będą mieli na sobie jednakową odzież z logo firmy. Warto wykorzystać nagrania oraz zdjęcia ze sportowej integracji czy wspólnego wyjazdu do promocji firmy w mediach społecznościowych. Sportowe bluzy z własnym nadrukiem mogą być też świetną pamiątką dla uczestników. Bluzy lub koszulki w różnych kolorach mogą być pomocne także przy podziale uczestników na zespoły.
Dodatki z logo, takie jak parasole, bawełniane torby czy czapki, możesz również dołączyć do świątecznego upominku dla kontrahentów. Tego typu gadżet będzie funkcjonalny na co dzień, a nadruk pozwoli reklamować firmę w wielu sytuacjach poza pracą.
Fot.: ThisisEngineering RAEng/unsplash.com