ian dooley/unsplash.com

Artykuł sponsorowany

Praca w biurze może być przyjemna i komfortowa, jednak przy nieodpowiednich warunkach może stać się koszmarem. Nowoczesne i dobrze wyposażone miejsce pracy jest jednym z elementów wpływających na zadowolenie i satysfakcję pracowników. W zależności od tego, jaką specyfikę ma dana firma, obowiązkowe wyposażenie może się różnić, jednak wiele sprzętów powinno być standardem w każdym przedsiębiorstwie. Podpowiadamy, jak stworzyć nowoczesne biuro.   

Lokalizacja i powierzchnia   

Powierzchnia biura powinna być uzależniona od tego, ile osób zatrudnionych jest przez firmę oraz jakie usługi świadczy przedsiębiorstwo. Dla małych działalności z kilkoma pracownikami wystarczy tak naprawdę jedno większe pomieszczenie, które można podzielić na działy. Nawet średniej wielkości firmy nie potrzebują biura wielkości hali przemysłowej. Naprawdę duże powierzchnie potrzebne są jednak w korporacjach, gdzie w budynku pomieścić trzeba wiele działów i setki pracowników.

Lokalizacja biura także ma ogromne znaczenie. Dla wielu osób, zwłaszcza tych, które nie poruszają się własnym autem osobowym, miejsce dojazdu jest ważnym czynnikiem. Wybierając biuro na siedzibę swojej firmy zwróć uwagę na połączenie komunikacji miejskiej, ewentualne odległości od dworców i przystanków. Najbardziej uniwersalnym umiejscowieniem są zazwyczaj okolice, choć nie ścisłe centrum miasta. Wiele ofert biurowców o różnej wielkości i położeniu znajdziesz na https://directoffice.pl/biura/krakow/

Sprzęt do pracy   

Bez odpowiednich narzędzi wykonywanie swoich zadań w pracy jest niemożliwe. Każda poważna firma powinna oferować swoim pracownikom sprzęt służbowy do pracy w biurze. Komputer lub laptop oraz smartfon to dla większości stanowisk wymagane minimum. Są jednak zawody, gdzie przydają się także inne gadżety elektroniczne. Kupno sprzętu do biura może kosztować naprawdę bardzo dużo, dlatego warto poszukać sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy bez większej straty dla jakości zakupów. Tablety poleasingowe oraz przechodnie laptopy czy telefony to sposób na obniżenie kosztów z głową. Sprzęt poleasingowy jest zadbany i odnowiony zarówno od zewnątrz, jak i od środka. Nie masz czego się obawiać, używana elektronika kupiona z sprawdzonym miejscu będzie jak nowa!   

Komunikacja telefoniczna w firmie i poza nią   

Połączenia telefoniczne to najprostszy i często najszybszy sposób na nawiązanie kontaktu z kimś w firmie. Z tej możliwości korzystają pracownicy przedsiębiorstwa w celu szybkiego załatwienia spraw między sobą, ale również klienci firm, którzy chcą uzyskać lub przekazać jakieś informacje lub komentarze. System SIP Trunk to doskonałe rozwiązanie dla firm, które pozwala na efektywną i wygodną komunikację z każdym w firmie. Działanie SIP Trunk polega na przesyłaniu i przekazywaniu połączeń za pośrednictwem wirtualnej centrali. Wykorzystywanie systemów telefonii internetowej to krok w nowoczesność, który pozwala podnieść jakość połączeń, zwiększa efektywność komunikacji i porządkuje przychodzące telefony. Taki system ułatwia w firmie porozumiewanie się z klientami oraz pracownikami, jest szczególnie przydatny dla działu wsparcia technicznego oraz obsługi klienta, gdzie sprawna komunikacja oraz wysoka jakość połączeń są najważniejsze.

Zdj. główne: ian dooley/unsplash.com

Aleksandra Nowak
Z wypiekami na twarzy śledzi nowe osiągnięcia techniki. Zafascynowana rozwiązaniami, jakie oferuje współczesna nauka i technologia, głównie w sprawach ekologii.

Napisz komentarz